Cum cumpăr

CUM COMAND?

În cadrul magazinului nostru online comanzi ușor și sigur prin:

COMANDĂ TELEFONICĂ:

Tel. 0756 562 016 / 0359 484 106

Luni –  Vineri:10-18
Sâmbătă: Fără program
Duminică: Fără program

COMANDĂ ONLINE – NON STOP:

Dacă știi ce dorești să cumperi atunci tot ce trebuie să faci e să cauți produsul folosind câmpul de căutare de mai sus sau poți explora magazinul nostru până când găsești ceea ce îți place

Ai găsit produsul dorit? Perfect! Adaugă-l în coșul de cumpărături

Vizualizează pagina Coșului tău de cumpărături pentru a te asigura că totul e ok

Finalizezi comanda fie prin plasarea comenzii fără crearea unui cont nou, fie folosind un cont deja existent

Pentru datele de facturare și livrare avem nevoie doar de Nume și Prenume, Email, Număr de telefon, Adresa, Județ și Localitate.

Iar în cele din urmă selectezi metoda de plată

Pentru a finaliza comanda dai click pe butonul PLASEAZĂ COMANDA.

LIVRARE ȘI PLĂȚI

Livrare națională

Comenzile sunt livrate în toată țara prin Fan Courier în aria de acoperire (localități fără km exteriori). În situația în care localitatea unde soliciți coletul este în afara ariei de acoperire Fan Courier, poți opta pentru ridicarea de la sediu firmei de curierat din cel mai apropiat oraș.

Termen Livrare

Termenul estimativ de livrare poate varia între 2 și 15 zile lucrătoare, în funcție de adresa de trimitere a coletului și disponibilitatea produselor pe stoc.

Plata Ramburs

Plata produselor comandate se va face la livrare, direct curierului Fan Courier în momentul primirii produselor.

Plata cu cardul

Plata cu cardul este procesată în mod securizat de către mobilPay.

Cost livrare:

Comenzile peste 299 lei au livrare gratuita in aria de acoperire Fan Curier.
Comenzile sub 299 lei, in limita a 5kg,se taxeaza cu 18 lei in aria de acoperire Fan Curier.

Anulare comenzi

În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail comenzi@spy-gadget.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost încă trimisă spre producție, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a reține suma in cazul platilor online și a continua livrarea produselor. În cazul în care comanda a fost deja livrată, consultă secțiunea RETUR ȘI RECLAMAȚII pentru mai multe detalii.

Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.

CONTUL MEU

Iată avantajele creării unui cont de client în magazinul nostru online:

Timpul redus de finalizare al unei comenzi fără a completa de fiecare dată datele de livrare și facturare

Posibilitatea de a vizualiza istoricul comenzilor

Același cont de client poate stoca atât datele de persoana fizică, cat și datele de firmă

Crearea unui cont nou

Floare la ureche! Navighează la pagina de login unde trebuie să îți completezi adresa de email. Dacă aceasta este validă trecem la pasul doi unde va trebui să completezi informațiile personale (Nume, Prenume, Email, Parola).

La efectuarea primei comenzi desigur va trebui să completezi datele de livrare și facturare.

Editarea datelor contului de client

După logare poți vizita pagina de administrare a Contului tău unde vei avea posibilitatea de a edita atât informațiile personale cât și datele de livrare și facturare.

RETURNAREA PRODUSELOR

Produsele achizitionate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014., acestea se pot returna în ambalajul original și în aceași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Clientul trebuie să completeze formularul de retur, care poate fi descărcat aici.
Costurile pentru returnarea produsului revin în intregime clientului. Recomandăm returnarea produsului prin curierul cu care sa efectuat livrarea (Fan Curier), colet standard (fără ramburs).

Returnarea contravalorii se face în maxim 15 zile calendaristice prin mandat poștal sau virament bancar.

În cazul în care clientul a beneficiat de livrare gratuită la primirea produsului, costul livrării va fi adăugat cheltuielilor de returnare în cazul în care clientul dorește renunțarea la cumpărare.

În cazul produselor cu sigil rupt sau părti din ambalaj lipsă se poate percepe o taxă cuprinsă între 5-40% din valoarea produsului.