PRODUSELE DIN CADRUL SITE-ULUI SE COMERCIALIZEAZA EXCLUSIV ONLINE!
CUM COMAND?
În cadrul magazinului nostru online comanzi ușor și sigur prin:
COMANDĂ TELEFONICĂ:
Tel. 0756 562 016 / 0359 484 106
Luni – Vineri:10-18
Sâmbătă: Fără program
Duminică: Fără program
COMANDĂ ONLINE – NON STOP:
Dacă știi ce dorești să cumperi atunci tot ce trebuie să faci e să cauți produsul folosind câmpul de căutare de mai sus sau poți explora magazinul nostru până când găsești ceea ce îți place
Ai găsit produsul dorit? Perfect! Adaugă-l în coșul de cumpărături
Vizualizează pagina Coșului tău de cumpărături pentru a te asigura că totul e ok
Finalizezi comanda fie prin plasarea comenzii fără crearea unui cont nou, fie folosind un cont deja existent
Pentru datele de facturare și livrare avem nevoie doar de Nume și Prenume, Email, Număr de telefon, Adresa, Județ și Localitate.
Iar în cele din urmă selectezi metoda de plată
Pentru a finaliza comanda dai click pe butonul PLASEAZĂ COMANDA.
LIVRARE ȘI PLĂȚI
Livrare națională
Comenzile sunt livrate în toată țara prin Fan Courier/Cargus în aria de acoperire (localități fără km exteriori). În situația în care localitatea unde soliciți coletul este în afara ariei de acoperire Fan Courier/Cargus, poți opta pentru ridicarea de la sediu firmei de curierat din cel mai apropiat oraș.
Termen Livrare
Termenul estimativ de livrare poate varia între 2 și 15 zile lucrătoare, în funcție de adresa de trimitere a coletului și disponibilitatea produselor pe stoc.
Plata Ramburs
Plata produselor comandate se va face la livrare, direct curierului Fan Courier/Cargus în momentul primirii produselor.
Plata cu cardul
Plata cu cardul este procesată în mod securizat de către mobilPay.
Cost livrare:
Comenzile peste 799 lei au livrare gratuita in aria de acoperire Fan Curier/Cargus.
Comenzile sub 799 lei, in limita a 5kg,se taxeaza cu 20 lei in aria de acoperire Fan Curier/Cargus.
Anulare comenzi
În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail comenzi@spy-gadget.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost încă trimisă spre producție, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a reține suma in cazul platilor online și a continua livrarea produselor.
In cazul in care solicitarea de anulare este inaintata dupa predarea catre curier,ne rezervăm dreptul de a retine suma echivalenta taxei de transport standard.
În cazul în care comanda a fost deja livrată, consultă secțiunea RETUR ȘI RECLAMAȚII pentru mai multe detalii.
Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.
CONTUL MEU
Iată avantajele creării unui cont de client în magazinul nostru online:
Timpul redus de finalizare al unei comenzi fără a completa de fiecare dată datele de livrare și facturare
Posibilitatea de a vizualiza istoricul comenzilor
Același cont de client poate stoca atât datele de persoana fizică, cat și datele de firmă
Crearea unui cont nou
Floare la ureche! Navighează la pagina de login unde trebuie să îți completezi adresa de email. Dacă aceasta este validă trecem la pasul doi unde va trebui să completezi informațiile personale (Nume, Prenume, Email, Parola).
La efectuarea primei comenzi desigur va trebui să completezi datele de livrare și facturare.
Editarea datelor contului de client
După logare poți vizita pagina de administrare a Contului tău unde vei avea posibilitatea de a edita atât informațiile personale cât și datele de livrare și facturare.
RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele achizitionate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014., acestea se pot returna în ambalajul original și în aceași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Clientul trebuie să completeze formularul de retur, care poate fi descărcat aici-.cerere_retur_produs-1
Costurile pentru returnarea produsului revin în intregime clientului. Recomandăm returnarea produsului prin curierul cu care sa efectuat livrarea (Fan Curier/Cargus/Sameday), colet standard (fără ramburs).
Returnarea contravalorii produsului se face în maxim 14 zile calendaristice prin mandat poștal sau virament bancar.
Costurile pentru expedierea initiala a produsului sunt servicii efectuate de o firma terta (curierul),costuri care nu fac obiectul returului „Consumatorul nu poate denunţa unilateral… contracte de furnizare de servicii a căror execuţie a început”
În cazul în care clientul a beneficiat de oferta de livrare gratuită la primirea produsului, costul livrării standard va fi adăugat cheltuielilor de returnare în cazul în care clientul dorește renunțarea la cumpărare.
Societatea noastra va returna costul pentru expedierea produsului doar in cazul in care produsul se returneaza din cauza unui defect de fabricatie/neconformitate cu specificatiile afisate.
În cazul produselor cu sigil rupt sau părti din ambalaj lipsă se poate percepe o taxă cuprinsă între 5-40% din valoarea produsului.